ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ
Αποστολή Προιόντων – Έξοδα Αποστολής
Η comocare.gr δεν αναγνωρίζει την ύπαρξη οποιασδήποτε ευθύνης σε περίπτωση καθυστέρησης στην παράδοση λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων, απεργιών, απαγόρευση εξόδου (lock down), και ανωτέρας βίας οπότε και η παραπάνω προθεσμία παράδοσης θα παρατείνεται όσο διαρκεί ο λόγος της καθυστέρησης. Η χρέωση των μεταφορικών υπολογίζεται και προτείνεται στη φόρμα παραγγελίας. Τα προϊόντα συνοδεύονται πάντοτε από τα αντίστοιχα παραστατικά. Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τον τύπο του παραστατικού που επιθυμεί (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο), συμπληρώνοντας το αντίστοιχο πεδίο της ιστοσελίδας.
Όλα τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται στο σύνολο του καλαθιού αγορών στο τελικό ποσό πληρωμής.
Για όλες τις παραγγελίες, τα έξοδα συσκευασίας είναι δωρεάν.
Για παραγγελίες εντός Ελλάδας τα προϊόντα αποστέλλονται με ΕΛΤΑ courier ή ACS courier (στο καλάθι υπολογίζονται αυτόματα τα φθηνότερα μεταφορικά με ΕΛΤΑ courier ή ACS courier, αναλόγως των προιόντων) και παραδίδονται με ασφάλεια στη διεύθυνση που θα ορίσετε εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημέρα πληρωμής της παραγγελίας.
Τα έξοδα αποστολής για παραγγελίες εντός Ελλάδας προσαρμόζονται στο καλάθι κατά την διάρκεια του check out.
Η comocare.gr για διάφορους λόγους ,κυρίως marketing μπορεί να διαθέτει δωρεάν τα προϊόντα ασχέτως ύψος παραγγελίας .
Παραγγελίες διεκπεραιώνονται από Δευτέρα εώς Σάββατο (εκτός από αργίες).
Παραγγελίες που τοποθετούνται στο σύστημα Παρασκευή από τις 16:00 και μετά, θα περάσουν στο στάδιο έγκρισης, προετοιμασίας και αποστολής τη Δευτέρα. Εάν επιθυμείτε το προϊόν να σταλεί σε διαφορετική διεύθυνση από αυτή που καταχωρήσατε για τα προσωπικά σας στοιχεία, έχετε την δυνατότητα να δηλώσετε διαφορετική διεύθυνση παραλήπτη στο σύστημα καταχώρησης παραγγελίας.
Ακύρωση Παραγγελίας
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία μετά την οριστική αποστολή, μπορείτε να καλέσετε στο +30 2310 716270 ή να αποστείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην διεύθυνση info@comocare.gr.
Η comocare.gr μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία σας εφόσον στην προσπάθεια να διευκρινιστούν ζητήματα που πιθανώς προκύψουν με την παραγγελία είναι αδύνατη η επικοινωνία με τον πελάτη, εντός 5 ημερών.