ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Πολιτική Επιστροφών
Στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε την απόλυτη ικανοποίησή σας. Σύμφωνα με το νόμο περί προστασίας καταναλωτή (Ν. 2251/1994) αν για οποιονδήποτε λόγο, δεν μείνετε ευχαριστημένοι από την παραγγελία σας, μπορείτε να μας δηλώσετε νόμιμα ότι υπαναχωρείτε από τη συναφθείσα μεταξύ μας πώληση εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προ’ι’όντος . Στην περίπτωση αυτή επιστρέφετε το προϊόν προς εμάς (ή προς το άτομο που εξουσιοδοτήθηκε από εμάς να παραλάβει το προϊόν ), εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από τη σύμβαση και εμείς εντός της ίδιας προθεσμίας των 14 ημερών επιστρέφουμε κάθε πληρωμή που λάβαμε συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των δαπανών παράδοσης, πλην της αντικαταβολής εάν έχει επιλεγεί. Δεν υπάρχει αξίωση επιστροφής πρόσθετης δαπάνης παράδοσης. Μπορεί να επιλεγεί από μέρους σας τρόπος παράδοσης διαφορετικός από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που σας προσφέρθηκε από μέρους μας. Για την δική σας εξυπηρέτηση μπορείτε να καλέσετε την δική μας μεταφορική. Σε αυτήν την περίπτωση για φθηνότερη επιστροφή μπορείτε να μας αποστείλετε τα προϊόντα με χρέωση της comocare.gr, θα αφαιρέσουμε όμως στην πίστωση το ποσό των μεταφορικών. Θα γίνεται αποδεκτή μόνο η επιστροφή των προϊόντων που βρίσκονται σε άριστη κατάσταση. Να εσωκλείεται και η απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο, συνοδευτικά συσκευασίας, και τυχών δώρα που συνοδεύουν τα προϊόντα. Παρακαλώ, σημειώστε ότι η αποστολή του μη επιθυμητού προϊόντος γίνεται με ΕΛΤΑ Courier ή ACS courier, κατά τα προαναφερθέντα, με χρέωση δική σας.
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας παρακαλούμε να επιβεβαιώσετε την καλή κατάσταση των προϊόντων τη στιγμή της παραλαβής της παραγγελίας σας, όσο και κατά την επιστροφή της. Αφού επιστραφεί το προϊόν και επιβεβαιώσουμε την ικανοποίηση των άνω όρων θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας εντός 14 ημερών. Σας ενημερώνουμε ότι τα προϊόντα επιστρέφουν με δική σας ευθύνη και ότι η εταιρία μας δεν ευθύνεται σε περίπτωση απώλειας / καταστροφής / βλάβης του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.
Σε περίπτωση αντικατάστασης προϊόντος λόγω π.χ. λάθους μεγέθους, και μη διαθεσιμότητας του αντίστοιχου προϊόντος, τα χρήματά σας πιστώνονται στον λογαριασμό σας και μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για οποιαδήποτε νέα παραγγελία.
Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές σε προιόντα ύπνου, όπως μαξιλάρια, επιστρώματα, στρώματα, ανωστρώματα.
Για επιστροφές παρακαλούμε επικοινωνήστε με το κατάστημά μας στο info@comocare.gr.
Επίσης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και την σχετική φόρμα επιστροφών μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα
Ελλατωματικό Προιόν
Στην περίπτωση που λάβετε ένα ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν η comocare.gr θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να αντικατασταθεί με ένα ίδιο ή παρόμοιο προϊόν χωρίς κανένα επί πλέον κόστος για σας. Θα πρέπει όμως να μας ενημερώσετε με e-mail στο info@comocare.gr.
ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΑΝΤΙΛΟΓΙΣΜΟΙ ΚΑΡΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ
Σε περίπτωση επιστροφής εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων και η αγορά έχει γίνει ηλεκτρονικά (με κάρτα) γίνεται αντιλογισμός το ποσόν που έχει συμφωνηθεί. Εάν η αγορά έχει γίνει με χρήματα, αντικαταβολή, κατάθεση μετρητών, και επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, θα πρέπει να μας υποδείξετε έναν λογαριασμό τραπέζης και εντός 14 ημερών θα κατατεθεί το ποσό που έχει συμφωνηθεί. Τυχών κρατήσεις και προμήθειες από τραπεζικούς οργανισμούς , τράπεζες, ηλεκτρονικά πορτοφόλια, e-banking δεν βαραίνουν το κατάστημα, αλλά τον πελάτη σε όλες τις περιπτώσεις.